luni, 20 ianuarie 2014

Pisici galagioase? Scandal in toiul noptii? Cititi aici!




   Vi s-a intamplat vreodata sa va treziti in toiul noptii din cauza ca niste pisici aveau nu stiu ce de impartit (teritoriul? selectia naturala a masculului dominant?)  Mie da, si de obicei nu am fost prea bucuros, desi-mi amintesc si ca am privit partea plina a paharului si m-am si amuzat.

   La asa ceva s-ar potrivi un dispozitiv sau ceva care sa le puna un pic pe fuga sau mai bine sa previna din start galagia (mai ales din cauza “melodicitatii” naturale a lor).  Asa ca va trimit la un aparat interesant si practic, destinat pisicilor (si cainilor), cu care sa va faceti treaba, adica sa aveti liniste, macar.

   Aparatul nu e atat de neprietenos cu pisicile precum am dat, poate, impresia.  Doar le indeparteaza, nu le raneste. Cum o face?  Prin ultrasunete.  Pe acestea, noi, oamenii, nu le percepem .  Dar ele, cum stim, aud mai bine.  Mult mai bine.  Asa ca, va incurajez sa-l instalati in curte sau unde aveti problema.  Plus ca nu veti avea flori ravasite sau gradini vatamate, ca sa zic asa, din cauza batailor, luptelor si razboaielor intre pisici.

   Si acum, pe langa informatia practica, va urez sanatate si liniste din partea celor care nu cuvanta dar stiu sa miaune si sa trezeasca oamenii din somn.  La revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu